• LOGIN
  • Geen producten in de winkelwagen.

BINNENDIENST ACCOUNTMANAGER

Algemene informatie
Het werk van een binnendienst (accountmanager) medewerker in een notendop is: het adviseren van klanten, het ondersteunen van vertegenwoordigers, het in kaart brengen van de markt en nieuwe business genereren. Als Verkoper Binnendienst ben je onderdeel van het verkoopteam of je wordt de nieuwe aanwinst bij de afdeling Sales. Bovendien heb je binnen het bedrijf een cruciale rol. Verkoop zorgt er namelijk voor dat de schoorsteen rookt en, laten we eerlijk, daar draait het uiteindelijk om.
Je moet niet alleen communicatief vaardig zijn, maar ook over andere belangrijke competenties beschikken. Met de Leerlijn Verkoop Binnendienst leer jij alle facetten van het mooie vak van verkoper en daarmee ook hoe jij het hoogste rendement uit je inspanningen haalt en succesvol bent.

Doelgroep
Deze leerlijn is geschikt voor iedereen die werkzaam is in of zicht heeft op een commerciële functie en zijn verkoopkwaliteiten wil verbeteren.

Programma-onderdelen

• Communicatiestijlen
• Omgaan met verschillende typen klanten
• Bepalen verkoopstrategie
• Doelgroep bepalen
• Telefonische vaardigheden
• Structuur in je telefoongesprek
• Je valkuilen aan de telefoon
• Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
• Vergroten van de klanttevredenheid
• Verbale versus non-verbale communicatie
• Effectieve vraag- en luistertechnieken
• Klantgerichtheid als attitude
• Omgaan met weerstand en klachten
• Verschillende situaties en scenario’s
• Spiegelen aan de ontvanger
• Beïnvloedingsvaardigheden
• Controle houden over een gesprek
• Afsluitfase en actiepunten definiëren
• Persoonlijk actieplan

Inclusief
• 12 maanden toegang tot een interactieve leeromgeving
• Onbeperkte hulp buiten de opleidingsuren in de vorm van telefonische en E-mail ondersteuning.

Resultaten
Na het afronden van de opleiding ben je in staat om:
• Een effectieve markt- en doelgroepbenadering te ontwikkelen
• Een gesprek professioneel voor te bereiden
• Een commercieel gesprek te structureren
• Inzicht te krijgen in verschillende communicatiestijlen
• Je zelfvertrouwen te vergroten
• Een betere interne PR te ontwikkelen
• Beter om te gaan met tegenwerpingen en bezwaren
• Een gesprek concreet af te sluiten
• Te vragen naar de order
• Meer Omzet, Meer winst!!

 

Terug naar vooraanmelding



Compleet in opleiden

Algemene Voorwaarden

Sinteno is een volle dochter van IQ4Learning
Sinteno Attitude
top

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Sinteno maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Sinteno zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website. Meer informatie over het gebruik van cookies en/of persoonlijke gegevens kunt u vinden in het Privacy Statement van Sinteno.

Sluiten