• LOGIN
  • Geen producten in de winkelwagen.

TELEFONISCH VERKOPER

Acquisitie via de telefoon ofwel het voeren van een telefonisch verkoopgesprek, roept bij de meeste mensen terughoudendheid of zelfs angst op. Hoe voorkom je bijvoorbeeld te grote terughoudendheid in telefonische acquisitiegesprekken en krijg je de juiste mensen aan de telefoon? Op welke wijze kun je de bezwaren van de klant omzetten in argumenten die ervoor zorgen dat de klant jouw product koopt? En als laatste, ben je in staat de controle over het gesprek te houden zonder je klanten een naar gevoel te bezorgen?
Met de Leerlijn Telefonische acquisitie kan deze terughoudendheid al snel worden omgezet in enthousiasme. Je krijgt inzicht in je eigen stijl van acquisitie en daarnaast leer je hoe je deze stijl kunt perfectioneren. Je zult merken dat gesprekken voeren gewoonweg leuk zal zijn! Zo zal je allereerst leren om je product en organisatie goed onder woorden te brengen en wat de voordelen van jouw dienst of product voor de klant zijn.
Doelgroep
De Leerlijn Telefonische verkoper (acquisitie) is interessant voor iedereen die werkzaam is in een commerciële functie en zijn of haar kwaliteiten hierin wil verbeteren.

Programma-onderdelen
• Telefoonetiquette; informeren en adviseren
• Klantvriendelijk telefoneren
• Het ontwikkelen en hanteren van belscripts
• Luisteren en vragen stellen
• Stemgebruik
• Het maken van afspraken
• Omgaan met telefonische klachten
• Omgaan met lastige klanten en verbale agressie
• Verkooptechnieken
• Koopmotieven en koopsignalen
• Commerciële gespreksvoering
• Afsluittechnieken en maken van een actieplan

Inclusief
• 12 maanden toegang tot een interactieve online leeromgeving

Resultaten
Na het afronden van de opleiding ben je in staat om:
• Je bewust van jouw rol te zijn in de opbouw van een gesprek
• Hoe je openingen in het gesprek kunt creëren
• Het gesprek te sturen
• De juiste vragen op het juiste moment te stellen
• Op het juiste moment te luisteren en te herhalen van wat je hebt gehoord
• Om te gaan met bezwaren, klachten en lastige situaties
• Je verbale kwaliteiten naar een hoger plan te trekken
• Hoe je een telefoongesprek positief kunt afronden
• Meer tevreden klanten
• Leuker werk
• Meer omzet, Meer winst!

 



Compleet in opleiden

Algemene Voorwaarden

Sinteno is een volle dochter van IQ4Learning
Sinteno Attitude
top

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Sinteno maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Sinteno zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website. Meer informatie over het gebruik van cookies en/of persoonlijke gegevens kunt u vinden in het Privacy Statement van Sinteno.

Sluiten