• LOGIN
  • Geen producten in de winkelwagen.

Vriendelijk en duidelijk, respectvol en servicegevoelig, dat is de benadering die elke klant wenst en verdient. Klantvriendelijkheid staat tijdens de eendaagse training Telefonische Vaardigheden dan ook centraal.

Als je de training Telefonische vaardigheden (klantvriendelijkheid) hebt afgerond ben je in staat om klanten correct en vriendelijk te woord te staan ongeacht de situatie waarin je belandt. Je leert je telefonische persoonlijkheid verder te ontwikkelen en wat de effecten van het stemgebruik zijn.

De combinatie van rollenspelen, praktijkcases en theorie staan borg voor een training met onmiddellijke toepassingsmogelijkheden in de praktijk.

Bedoeld voor

De training Telefonische vaardigheden (klantvriendelijkheid) is in het bijzonder interessant voor telefonistes en secretaresses, maar ook voor alle andere personen die op regelmatige basis, telefonisch met klanten in contact komen.

 

Toelatingseisen

Geen

 

Duur

  • De duur van deze training bedraagt 1 dag
  • Van 9.30 tot 16.30 uur

 

Resultaat

  • Je ontwikkelt je telefonische persoonlijkheid te gebruiken
  • Je leert:
    • De effecten van stemgebruik
    • Op effectieve wijze te communiceren en jouw boodschap over te brengen
    • Situaties beter waarnemen en inschatten
    • Om te gaan met lastige situaties en weerstand
  • Je kunt:
    • De sterkten en valkuilen van je communicatiestijl en vergroot je telefonische uitstraling
    • Respectvol feedback geven en ontvangen

 

Competenties die versterkt worden

  • CommerciĆ«le gespreksvaardigheid
  • Actief en empathisch Luisteren
  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
  • Presenteren

 

Inhoud van het programma

Tijdens de training Persoonlijk en Effectief Presenteren worden onder andere de volgende onderwerpen behandeld:

  • Voor- en nadelen van telefooncontact
  • Persoonlijkheid en etiquette
  • Eigen en bedrijfspresentatie
  • Eerste en laatste indruk
  • Correct doorverbinden
  • Taal- en stemgebruik
  • Vermijden van verkeerde en onzekere opmerkingen
  • Grammaticaal juist formuleren
  • Positieve uitdrukkingen
  • Klachten en bezwaren opvangen en afhandelen
  • Kort en zakelijk communiceren

 

Studiewijze

De training wordt in klassikale groepsvorm verzorgd waarbij de nadruk ligt op het actief toepassen van de verworven kennis.
Ook wordt er geoefend, zodat je de nieuwe kennis en vaardigheden snel praktisch kunt inzetten. Inbreng van je eigen situaties vormt een belangrijk onderdeel van de training. Als afsluiting stelt je een persoonlijk actieplan op, dat de toepassing van het geleerde in de eigen praktijk ondersteunt.

 

Certificaat

Na succesvol afloop van de training ontvang je het erkende Sinteno certificaat als professional mark van de International Board of Certified Trainers (IBCT).

 

Planning

Genoemde data zijn de startdata. Communicatie van alle trainingsdata van meerdaagse trainingen vind op aanvraag plaats.

Home

VOLG DEZE CURSUS12 SEATS LEFT
  •  925,00 Excl. BTW
  • 24 Uren studieduur
  • 12 DEELNEMERS

Training datums



Compleet in opleiden

Algemene Voorwaarden

Sinteno is een volle dochter van IQ4Learning
Sinteno Attitude
top

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Sinteno maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website geef je impliciet toestemming voor het gebruik van cookies. Sinteno zal zorgdragen dat het gebruik van cookies geen of geringe gevolgen heeft voor de persoonlijke levenssfeer van de gebruiker van deze website. Meer informatie over het gebruik van cookies en/of persoonlijke gegevens kunt u vinden in het Privacy Statement van Sinteno.

Sluiten